Welkom bij Scrappidoe/Welcome at Scrappidoe

Standaard
Vanaf heden zal ik op Scrappidoe  mijn creaties tonen.
Ik probeer iedereen die geïnteresseerd is om bepaalde zaken bij te leren of ideeën uit te wisselen zo snel mogelijk te beantwoorden.
 
Veel plezier met de site.
 
Cindy of Scrappidoe
 
 
Starting today I will be showing my creations on Scrappidoe.
I will try to answer any guestions concerning my scrapbooking and I always want to change idea’s with other scrapbooklovers.
Enjoy my space
 
Cindy or Scrappidoe
Eén reactie »

  1. Lieve Cindy, ik vind jou kaartjes wondermooi, ik wou dat ik het ook zo kon. Misschien later als ik oud en wijs ben ! Doe zo voort, inspireer andere mensen, laat ze ook goesting krijgen….en eens ze het virus te pakken hebben, het laat je niet meer los ! Ik kan er van meespreken ! Proficiat met je webblog en veel succes nog ! x Brigitte.

Geef een reactie

