Kader/Frame scrapbooking

Standaard
Vandaag ben ik begonnen met het schilderen van mijn eerste scrapkader.
Nu zo snel mogelijk mijn foto’tjes afdrukken en als alles klaar is zal ik een reeks foto’tjes online zetten.
Ik kijk er naar uit om mij is goed uit te leven. Jippieeeeeeeee
 
I’ve started my first scrapbooking frame today.
I have to print my photo’s as quick as possible because I want to get started as soon as possible.
I’m really looking forward to it. Yesssssssssssssssssssssss
Geef een reactie

