Cricut expression

Standaard
Binnenkort ga ik een deel van mijn ".svg files" online zetten. Je kan ze uit snijden met de Cricut en Cricut Expression.
Vooraleer ik daar met start hoop ik dat iedereen weet wat dit toestel allemaal kan.
Ik moet eerlijk toegeven dat er voor mij een heel nieuwe wereld open ging toen ik mijn Cricut Expression een aantal dagen had.
Ondertussen zijn er al heel veel verschillende cartridges en er komen er constant bij.
In het begin lijkt het werken met de Cricut angstaanjagend, nog meer zelfs als we de Cricut Design Studio met Jukebox of SCAL er bij nemen.
Maar geen paniek, alles wijst zichzelf uit en hoe meer je het allemaal gebruikt des te makkelijker het allemaal wordt.
 
Als er vragen of problemen zijn wil ik altijd proberen om jullie verder te helpen.
 
 
Very soon I will be sharing a part of my "svg.files" online. You can cut these files with the Cricut or Cricut Expression.
I’m pretty sure all of you know this machine by now, but if you don’t just look at the youtube link below.
I have to admit that a whole new world of scrapbooking rised up for me when I started to use the Cricut Expression.
At first it all seemt scary, even more when I learn about CDS (Cricut Design Studio) with the Jukebox or SCAL.
But no panic, everything will reveal itself once you start using the machine more and more.
 
If there are any problems or guestions don’t hesitate to ask me and I’ll do my best to help you.
 
  
 
 
Geef een reactie

