Foto album “Meter”

Standaard

Met de beurs in het vooruitzicht vond ik het belangrijk om foto albums te maken waar de mensen enkel en alleen de foto’s moeten inkleven. Met dat idee in mijn achterhoofd ben ik dan beginnen ontwerpen. Ik heb ook klevertjes en uitleg bijgevoegd. De uitleg bevat de formaten die per pagina kunnen gekleefd worden. Dit allemaal samen maakt het super gemakkelijk en kan iedereen een origineel album als cadeau’tje geven. Ik ben begonnen met de foto album “Meter”. Indien iemand geïnteresseerd is kan ik altijd de SCUT files doormailen.

With the Christmas happening in the back of my mind, I wanted to be sure that everybody who wants to can give a photo album as a gift. People just stick the adjusted photo’s on the right pages. I’ve used the standard formats so this will be very easy to do. I’ve started with the photo album “meter”, whitch means “godmother”. I can always give the SCUT files if somebody’s interrested.

 

Eén reactie »

Geef een reactie

