Blogsurfing

Standaard

Wanneer ik een beetje vrije tijd heb dan houd ik me ook bezig met het lezen van bloggen, natuurlijk alles over scrapbooking en cardmaking. Sommige denken dat ik ooit nog wel is in een lay-out of scrapspulletje verander. Wie weet 🙂

Bij het blogsurfen is de eerste pitstop : Jennifer Mcguire ink

Zo heb ik een tijdje geleden op haar blog een ontzettend goede tip gevonden. Zo simpel maar zo efficiënt.

Ik kan soms nogal een prutster zijn en dan bevuil ik de achterkant van mijn kaarten of lay-outs. Jennifer heeft voor het kaartmaken alvast een goede tip: postnotes. Je knipt ze af op lengte en je kan nog is lekker distressen zonder de hele achterkant te bevuilen. Simpel toch?! 🙂

Whenever I have some sparetime  I try to do some blogsurfing. It’s al about scrapbooking or cardmaking of course.  I usually start of with the same blog : Jennifer Mcguire Ink

She comes up with some great tips, plain and simpel I might add. When I distress, I sometimes forget the back and it all get’s filty. But they don’t anymore! Jennifer explained in one of her videos. Just put some postnotes at the back of your project and cut them so you can still distress the edges. It’s plain simplicity 🙂

Geef een reactie

