Lycrical letters

Standaard

Ik heb de laatste dagen mijn nieuwe cartridges aan het bestuderen geweest en ben een fantastisch elegante kerstboom tegen gekomen in de Lycrical letters. Ik heb hem bewerkt met de perfect pearls wat het allemaal een beetje “sparkle” geeft! Ik vind het een prachtig resultaat. Laat de foto’s voor zichzelf spreken en laat me dan meteen ook weten wat jullie er van vinden.

These last few days I’ve been busy discovering my new cartidges. I’ve found this cute and elegant Christmas tree. I’ve used some perfect pearls and it give it that special sparkle! I just love it! The fotos will speek for themselves and let me know what you all think about this cards.

Eén reactie »

  1. Dit zijn prachtige kaartjes, de kerstboompjes zijn inderdaad schitterend, maar ook de kleurcombinatie is heel mooi. Helemaal mijn stijl, en ik denk van vele mensen ! Doe zo voort ! x

Geef een reactie

