Mijn Cricut draait overuren – My Cricut is working over-time

Standaard

Hey iedereen, de laatste dagen ben ik tussen mijn normale aktiviteiten voortdurend bezig met mijn SVG’s lijst uit te snijden en bij te werken. Het is leuk, maar het zal nog wel even duren eer ik alles up-to-date heb πŸ™‚

Hello everyone, the last few days I’ve been busy with cutting out my SVG’s and updating my list. It has been fun but it will take a little bit longer than I thought. Nevertheless it will be great when it’s done πŸ™‚

Geef een reactie

