Calender 2012

Standaard

Het is al een hele tijd geleden maar: I’m back en hopelijk wordt er weer niet al te veel roet in het eten gegooit.

Ik ben er dan ook terug in gevlogen en heb meteen werk gemaakt van een kalender voor 2012.

Ik heb het ontworpen op een kaasplank omdat hij in mijn keuken hangt. Ik vind het een leuk concept om scrappen en koken samen te brengen: het zijn namelijk mijn 2 favorieten op rij!

It’s taken some time but I’m back and hopefully I’ll stay back.

I’ve started with a new concept this week. “cookscraps” Just kidding! I just love scrapping and love cooking , so I decided to combine the 2 with this as my first result:

 

Geef een reactie

