Kerstmis – Christmas time

Standaard

Binnen een paar maanden is het weer zover: Christmas time!!! Zalige sfeertje overal en dit jaar zijn de winkels er ook weer vroeg bij.

Wel dit jaar wil IK  er ook vroeg bij zijn. Kalender is reeds gemaakt dus start ik met mijn kerstkaarten. Alles wat met kerst en nieuw 2012 te maken heeft vinden jullie in de desbetreffende tab bovenaan. Hopelijk genieten jullie er van zoals ik ! Zijn er interesses of vragen, plaats een reactie of mailen kan ook …

Just a few more monts and it’s CHRISTMAS TIME!! I love the atmosfere and the shops seem to love it to. There’s Christmas stuff everywhere now, so cute .. I decided that this year I would make a special tab so you can enjoy my creations to. If you have any questions just post a reaction or mail me.

Well this year I want to be up to date to. Calender for 2012 is already finished and I’ve started with my christmas cards.

Cindy

Geef een reactie

