Nog eentje – Another one

Standaard

Hey jongens en meisjes, weer eentje voor de collectie. Zoals jullie wel al weten of nog niet, verkoop ik mijn kaartjes non-profit. Ik wil gewoon blijven creëren en daar zijn er natuurlijk centjes voor nodig. Vinden jullie iets interessant, laat het me weten!

Jullie kunnen je ook inschrijven (follow) op mijn blog en natuurlijk bedankt om regelmatig te piepen …

Hello guys and girls, another one for the collection. You probably already know this but I try to sell my cards, non-profit off course. I just want to keep creating and that always has a price. Do you like something let me know!

You can always follow my blog and thanks for visiting…

Cindy

Geef een reactie

