Canterbury

Standaard

Afgelopen donderdag ben ik samen met mijn zusje naar Canterbury geweest. Desondanks het feit dat het een knus stadje is weegt de urenlange tocht er niet tegen op. Als ik jullie een gouden raad mag geven. Neem geen bus naar Engeland als het een dagtrip is. Het is dan echt een “busreis en geen citytripje”. We hebben er toch het beste van gemaakt en enkele kiekjes getrokken die ik zeker nog zal verwerken in een boekje.

Last thursday, my sister and me went to Canterbury, UK. It’s a cosy town but it wasn’t worth the long bus/boat trip. If you want to visit a town in the UK in 1 day, don’t take the boat but buy a ticket on the TGV. If you don’t , it will be a bustrip and no citytrip. Nevertheless we made some cute pictures and I will be making a small album one of these days.

Geef een reactie

